Ik snap nu hoe ik social media op een leuke manier kan inzetten

Via LinkedIn zag ik je bericht van je training voorbij komen en ben een avond samen met nog 5 ondernemers naar de training “Creatief schrijven kun jij ook.” geweest. Je hebt me echt enthousiast gemaakt! De noodzaak zag ik wel maar nu snap ik ook hoe ik social media op een leuke manier in kan […]

BizzContent regisseert het hele communicatieproces

Astrid richt zich met haar bedrijf BizzContent op uw communicatie. Hierbij streeft ze naar het leveren van een hoge kwaliteit vanuit de identiteit van het bedrijf en in de juiste tone of voice. Hierbij zorgt zij dat het aansluit bij de beleving van mijn klanten. Haar persoonlijke benadering, enthousiasme en passie zorgen voor goed werk. Ze […]

Eerst luisteren en dan doen

Vanaf de oprichting van Bizzcontent werken wij samen met Astrid om online communicatie in te zetten voor een betere klantbeleving. Wij zijn al klant vanaf het eerste uur kan je wel zeggen. Wij werken graag samen met Astrid omdat zij eerst naar ons luistert en dan pas doet. Bij aanvang van een opdracht volgt een goed […]

Oeps een typefoutje?

De afgelopen jaren heb ik geweldig leuke ervaringen opgedaan waaronder bij een uitgeverij. Voor hun heb ik meerdere blogs geschreven. Gaaf om te ervaren hoe mijn passie voor content zijn weg heeft gevonden naar mijn eigen bedrijf. Kan er wel een boek over schrijven. ;)  Wie heeft hem tegenwoordig niet boven op zijn to-do lijstje […]

Hoeveel likes krijgt jouw bericht?

Relatief gezien vinden potentiele klanten je niet rechtstreeks. Dit gebeurt meestal via een doorlink. Zoals bijvoorbeeld via een nieuwsbrief, een nieuwsartikel of een blog waarin een link naar je website of een specifieke evenement wordt weergegeven. Daarnaast zijn er natuurlijk de tal van social media kanalen die worden ingezet die je goed kunt inzetten om […]

Ain’t no mountain high enough

Nog niet zo lang geleden heb ik een gekoesterde wens gehoor gegeven. Al 20 jaar droom ik om mijn eigen onderneming te starten. In wat precies wist ik toen nog niet, als het maar iets met creativiteit te maken had. Toch heeft het best nog wat jaren geduurd voordat ik deze stap heb durven zetten. […]

Ik ben nu die klant

Om een goede contentstrategie te maken dat past bij jouw bedrijf en aansluit bij de de behoefte van jouw (potentiele) klanten is het belangrijk te weten wie jouw doelgroep is.| Tegen wie praat je eigenlijk? |Dit noemen we in communicatie termen je (buyers) Persona.Ik heb een methode ontwikkeld waarbij we samen jouw Persona in beeld […]