
Ik ben nu die klant
Om een goede contentstrategie te maken dat past bij jouw bedrijf en aansluit bij de de behoefte van jouw (potentiele) klanten is het belangrijk te
Iedere dag bereikt ons een gigantische hoeveelheid aan informatie. En het tempo waarmee dit gebeurt neemt alsmaar toe. Hoe zorg je dat jouw beeld bij je klant blijft hangen?
Een website, email, social media of een flyer, het maakt niet uit welk middel je inzet, een sprekende afbeelding en pakkende tekst of video is niet meer weg te denken in jouw dagelijkse content. Visuele communicatie daar gaat het om tegenwoordig.
Wil jij jouw content effectief inzetten dan is het goed voordat je een strategie bepaalt eerst antwoord te geven op vragen zoals:
Daar gaat het om. Om te voorkomen dat je veel energie en geld stopt in communicatiemiddelen zonder te weten of dit nu echt is wat jouw doelgroep aanspreekt is belangrijk jouw strategie te bepalen door het maken van de juiste keuzes.
Om een goede contentstrategie te maken dat past bij jouw bedrijf en aansluit bij de de behoefte van jouw (potentiele) klanten is het belangrijk te
Nog niet zo lang geleden heb ik een gekoesterde wens gehoor gegeven. Al 20 jaar droom ik om mijn eigen onderneming te starten. In wat
Relatief gezien vinden potentiele klanten je niet rechtstreeks. Dit gebeurt meestal via een doorlink. Zoals bijvoorbeeld via een nieuwsbrief, een nieuwsartikel of een blog waarin