Nice to meet you ????
Grote kans dat je hier bent omdat je iets van mij hebt gezien of gelezen of omdat iemand je over mij heeft vertelt. In ieder geval leuk je hier te ontmoeten.
Ik ben Astrid Kenens het gezicht achter BizzContent.
Als klein meisje werd ik aangetrokken door emoties van anderen. Ik kon uren staren naar gedragingen, reacties en de manier hoe het gezicht emoties liet zien. Niets boeiender, intrigerender en leerzamer dan het observeren van mensen. Is het in het zonnetje op een terras of van achter mijn laptop op de diverse locaties waar ik graag kom, interactie tussen mensen boeit telkens weer.
Communicatie is voor mij een brede omschrijving van de vele manieren hoe we met elkaar verbinding maken of contact leggen. Is het nu met tekst, geluid, een geur of een afbeelding. Het zorgt voor interactie. Meer dan 15 jaar heb ik als teamleider en manager groepen sales professionals aangestuurd. Wat mij daarin het meest is bijgebleven is het speelveld van beeld, tekst en geluid en hoe die bijdragen aan het overbrengen van een boodschap.
Communicatie vindt op vele manieren plaats. Waarbij de behoefte een hele belangrijke waarde is die vaak verstopt ligt onder lagen van gewoontes en aannames. Hoe zorg je nu dat jij weet wat de behoefte van jouw klant is. Vooral vanuit een supersnelle omgeving waarin je razendsnel moet anticiperen, niet te zakelijke overkomen en als het kan met een knipoog. Vaardigheden die nodig zijn om mee te kunnen in de sociale dynamiek om je doelgroep te blijven aanspreken.
Ik geloof in de werking van energie. Positieve energie draagt bij aan het creëren van iets waar je voor staat. Ik word heel blij als ik jou mijn kennis en ervaring kan meegeven zodat jij en je onderneming kunnen blijven ontwikkelen en jij klantwaarde weet toe te voegen wat bijdraagt aan jouw ondernemersgeluk.
Met BizzContent ga ik met jou terug naar de kern, je onderbuik gevoel. Dat is waar het om draait. Dat is waar je voelt en dat gevoel gedragenheid geeft. Samen met jou breng ik de waarden van je onderneming samen met de waarden van jouw doelgroep. Hier ontstaat een tone of voice die relevant is, aanspreekt en tot actie leidt.