Goede content draagt bij aan klantbeleving!

Content is kiss(ing) your customer

Content marketing inzetten op de weg die jouw dienst of product aflegt tot het moment van kopen en gebruiken. Deze weg heet de Customer Journey. Hierbij breng je voor het hele proces je klantbeleving in beeld door deze te visualiseren en vervolgens te vernieuwen of te veranderen. Met Content Marketing werk je in iedere fase van deze Customer Journey aan relevante content. Belangrijk aspect is te blijven denken vanuit jouw klant. Wat wil hij of zij weten?

Content is alles wat je digitaal inzet om te communiceren en van al dat alles niet te veel.

‘Less is more en keep it simple!’

Van contentstrategie naar klantbeleving

Hoe wil jij in contact komen met jouw klant?

Hoe goed ben jij online te vinden?

BizzContent helpt je bij het creëren van goede teksten waarbij je verbindt met je klant, geschreven in gewone mensentaal en af en toe met een knipoog.

Wat maakt een tekst goed?

  • De teksten zijn SEO optimaal geschreven. 
  • Het zijn verleidende teksten om je klant te bewegen tot een actie.
  • Het zijn pakkende teksten zodat je klant op je website blijft.
  • In gewone mensentaal
  • (Met een knipoog)